Re: [TEKNIK] OpenSSL ceritfikat til f.eks. sslwrap?

On Sat, 15 Apr 2000, Kent B. Hansen wrote:

> Hej alle.
>
> Hvordan laver jeg et certifikat til OpenSSL, så jeg kan wrappe en POP3
> forbindelse med f.eks. sslwrap?
>
> Det er OpenSSL 0.9.5a jeg har installeret, og det ser ud til der er
> ændringer i måden, man genererer certifikater på siden
> sslwrap-dokumentationen er skrevet.
>
> Det ser ud til, at man skal bruge CA.pl scriptet, men hvordan?? Er her
> nogen her, som har en 'opskrift', eller ved hvor jeg kan finde en?

Hos mig findes CA.pl i /usr/local/share/openssl/misc/
(/usr/local/share/openssl/ er det bibliotek, jeg har angivet som
--openssldir ved konfigurationen).

--
Niels Kristian Bech Jensen -- sslug@sslug -- http://www.image.dk/~nkbj/

----------->>  Stop software piracy --- use free software!  <<-----------