Re: OpenSSL ceritfikat til f.eks. sslwrap?

Hej Niels.

Niels Kristian Bech Jensen wrote:

> Hos mig findes CA.pl i /usr/local/share/openssl/misc/

Æhh, måske jeg ikke forklarede mig godt nok: jeg kan godt finde CA.pl,
men jeg ved ikke hvordan jeg skal bruge den...

Jeg tror nok jeg har fundet ud af at lave et certifikat nu, men sslwrap
kommer med en fejlmeddelse, når jeg forsøger at connecte til den:

ERROR
1324:error:1407609C:SSL routines:SSL23_GET_CLIENT_HELLO:http
request:s23_srvr.c:385:

(Jeg har bare wrappet httpd for at teste)

Nogen som har en ide om hvad der er galt??

Jeg lavede mit certifikat ved at skrive:

# openssl req -x509 -nodes -out server.pem -keyout server.pem -days 365
-new
# ln -s server.pem `openssl x509 -noout -hash < server.pem`.0

Mvh
Kent B. Hansen