Re: [TEKNIK] Samba share med sharelevel write access?

> jeg:
DEt er korrekt. Linux sætter per auto dit mount af en fat partition
tilbage til root. For at ændre dette skal du i din /etc/fstab tilføje
userid og groupid til dit mount. Som f.eks:
/dev/hdb1  /mnt/fat32 vfat defaults,user,gid=100,uid=1000 1 1
Dette giver alle rettigheder til bruger nr. 1000, og gruppe nr. 100.
Disse kan også sættes til bruger (nobody) hvis alle skal have lov til at
skrive på disse drev.

--
/Jesper Andersen
George: What should we do if we step on a land-mine?