Re: [TEKNIK] qmail, Maildir og fetchmail

Hep

> Du kunne starte med "man fetchmail"

Det gjorde jeg også   ;-)

>  Der er rigelige log muligheder, så det er bare at bruge dem.

Enig! Okay. Som sagt mente jeg, at mine mails kom ind på maskinen; jeg havde
undersøgt diverse log muligheder osv. Jeg lavede alle tests på ligegyldige
testmails jeg sendte til mig selv. Under en kedelig fodboldkamp faldt det mig
ind, at de nok kom ind til sslug@sslug og at det måske var problemet. Jeg
ændrede derfor min .fetchmailrc til at inkludere:
'is BRUGER@"hostname -f" here'  i stedet for 'is BRUGER here'

Vupti.

Mvh. Jens

--