OKI4LINUX

Er der nogen som har fået denne driver til at køre. Jeg fik den fra
www.picante.com fra deres driverbase, men install forklaringen virker ikke
rigtigt for mig. Jeg kan "make" driveren, Å HVA SÅ? Jeg kan ikke rigtigt komme
videre! Så er der nogen som kan hjælpe? Driveren hedder "oki4w"

Venligst Lars P. Mathiasen