Re: [TEKNIK] LaTeX spørgsmål

Martin Christensen wrote:

> Vi har sslug.dok til denne slags spørgsmål, vil jeg lige gøre
> opmærksom på.

> Anders> 1) Hvordan får man LaTeX til at skrive -- og ikke bare en lang
> Anders> streg?
>
> Huh? \mbox{-}\mbox{-} måske.

-- er en ligatur, hvis jeg husker korrekt, så der skal noget solidt
imellem tegnene. Dvs -{}- virker ikke, men -\null- burde virke, fordi
\null ekspanderer til \hbox{}. Derfor burde -\hbox{}- også virke.

Du skal have en hbox mellem de to bindestreger. \mbox laver også en
hbox.

--
René Seindal (sslug@sslug)			http://www.seindal.dk/rene/