Linux på somputer uden skærmkort

Hej,

Jeg har en computer uden skærmkort. Den vil jeg meget gerne have installeret
linux på, men hvordan kan jeg gøre det???

Jeg har en computer nøjagtig magen til, blot med skærmkort. Jeg kan ikke
flytte skærmkortet fra den anden computer, da det er et integreret
skærmkort.

Her er et link til specifikationerne på computeren
http://www.advantech.com/products/sbc/pcm-4823.htm

Der er integreret ethernet på kortet.

Forslag til løsning:
1: Kan jeg på en eller anden måde installere på denne computer, og så flytte
harddisken over på den skærmløse - så pinge og krydse fingre for at den
kommer op;-)

2: Installere via netværket, så jeg kan have skærmbillederne på en anden
computer i netværket.

3: Eller hvad?

--
Venlig hilsen
Mads Andresen

PS: Computeren skal sidde på en robot der skal flytte småplanter, fra en
bakke til en potte.