Re: [TEKNIK] Linux på somputer uden skærmkort

Jesper Krogh <sslug@sslug> skrev:

> Mig bekendt kan du ikke få den til at boote uden skærmkort i. Så
> find et gammelt ISA kort, så er du også ude over problemerne ved
> installationen.

Det afhænger vist af BIOSen, om computeren stopper, hvis der mangler
et skærmkort. Den maskine, dette sendes fra, har hverken skærmkort
eller tastatur og bipper godt nok lidt utilfreds når den tændes - men
den kører fint derefter, som det fremgår.

Måden at installere Linux på Mads' computer må være at flytte
harddisken over i den computer, der har skærmkort, installere, og
flytte tilbage igen - som han vist selv foreslog. Det burde virke.

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?