Sv: [TEKNIK] Linux på somputer uden skærmkort

>Jesper Krogh:
>Mig bekendt kan du ikke få den til at boote uden skærmkort i. Så find et
>gammelt ISA kort, så er du også ude over problemerne ved installationen.
Det kan jeg ikke - da der kun sidder en PC/104 connector på kortet (PC/104
er en ISA bus med en anden connector).
Vil det sige at det ikke kan lade sig gøre at boote uden et skærmkort i
maskinen;-(

Jeg har spekuleret på at købe et PC/104 skærmkort til at installere med, så
kan jeg flytte det fra maskinen til maskine, når de skal installeres. Men
jeg har ingen ambitioner om at lade skærmkortet blive siddende!

Hilsen
Mads