Sv: [TEKNIK] Linux på somputer uden skærmkort

> Det afhænger vist af BIOSen, om computeren stopper, hvis der mangler
> et skærmkort. Den maskine, dette sendes fra, har hverken skærmkort
> eller tastatur og bipper godt nok lidt utilfreds når den tændes - men
> den kører fint derefter, som det fremgår.

Har du blot fjernet skærmkortet, også bottet den?? Eller har du fjernet
noget skærmsupport fra linux'en. Jeg har prøvet nummeret en gang uden held -
men det er jo ret svært at se hvad der går galt, det eneste jeg har at holde
mig til er harddiskdioden;-)

Hilsen
Mads