Sv: [TEKNIK] Linux på somputer uden skærmkort

> Du må da kunne se, om den booter? Hvis BIOS brokker sig over noget
> manglende bliver der ikke kørt på disken andet end måske et lille
> vrinsk mens det checkes, at den findes.

Det var i torsdags at jeg prøvede det - jeg kan ikke helt huske hvor meget
den vrinskede. Men jeg kan i hvertfald huske at den vrinskede lidt;-)

> Evt. kan du se, om en installationsdiskette kan startes (selv om den
> er ubrugelig uden skærm).

God ide, det prøver jeg i morgen tidlig.

> Du *har* prøvet at flytte en harddisk med Linux ind i den skærmløse,
> uden at det virkede - eller misforstod jeg dig?

Ja - men kun én gang. Da jeg så løb tør for gode ideer til hvad jeg skulle
gøre.

Hilsen
Mads