Sv: [TEKNIK] Linux på somputer uden skærmkort

Nu har jeg fået det til at køre, jeg har flyttet en harddisk over fra den
anden computer. Det der gik galt i første omgang, var at computeren stoppede
fordi jeg ikke havde et floppy-drev og keyboard på.
Nu kører den bare derudaf.

Jeg har dog alligevel købt et skærmkort til den, der er bare flere ugers
leveringstid på denne.

Mange tak for hjælpen.

Er der nogen der har erfaring med at eksportere consollen til en serielport,
evt et link til en side der forklarer lidt om det.

Hilsen
Mads
sslug@sslug