Re: [TEKNIK] Er der en, der ved, om der findes en fil i Linux, dersvarer til config.sys

Jesper Monsted wrote:

> Nu nævnte du ikke hvilken linux du bruger, men /etc/rc.d/rc.local er et
> godt gæt :)

Nåå..., jeg vil nu nærmere give Frank ret i at /etc/inittab er mere
korrekt, særlig fordi jeg ikke har nogen /etc/rc.d/rc.local på
mine linuxer. (Hint: der er ikke redhat)

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen, AJ17-DK