Re: [TEKNIK] Er der en, der ved, om der findes en fil i Linux,dersvarer til config.sys

> Nåå..., jeg vil nu nærmere give Frank ret i at /etc/inittab er mere
> korrekt, særlig fordi jeg ikke har nogen /etc/rc.d/rc.local på
> mine linuxer. (Hint: der er ikke redhat)

inittab er temmelig langt fra autoexec.bat, men kan pege i den rigtige
retning...

Jeg er heldigvis ret ligeglad om i har en /etc/rc.d/rc.local for det var
ikke jer der stillede spørgsmålet til at starte med ;)

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - sslug@sslug