Re: [TEKNIK] Apache

On Tue, 18 Apr 2000, berth wrote:

> Der er noget med at man kan spare lidt RAM på at sætte MinSpareServers i
> Apache ned. Men hvor mange "forbindelser" kan en enkelt "server" klare ?

Hver proces håndterer en forbindelse. Så der skal altså en proces til for
hver forbindelse der bliver lavet til maskinen. Hvor mange den kan
håndterer på en gang afhænger i meget høj grad af, hvor meget ram du har.
Jeg har set maskiner der rask væk har en 400-500 processer kørende på
en gang. De har så rigeligt med RAM, og så kører det fint.

Apache er meget venlig! :-)

/Jens

---
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.