Re: [TEKNIK] SMP maskine låser under boot?

Tommy Eriksen wrote:

Hej igen,

[...]
> Her kommer så det sjove:
> Kernen booter på normal vis (detecter CPU'er og såd'n) indtil følgende
> linier:
> --
> Detected PS/2 Mouse Port.
> Serial driver version 4.27
> --
[...]
> Jeg har lige prøvet at rekompilere en kerne med SMP enabled, men denne
> giver (formentlig) samme resultat som beskrevet ovenfor.

Det ser ud til, at jeg var lidt hurtig til at fejlmelde den
"hjemmelavede" kerne.
Den kører åbenbart fint.
Hvad Mandrake-folkene har gjort ved standard-kernen har dog ingen anelse
om (men de kører vel samme stil som Redhat med at patche lidt her og der
og håbe på, det stadig er funktionelt).

--
Med venlig hilsen / Kind regards,
Tommy Eriksen