HARDISK PANIK!

--- Begin Message ---
 Hej, jeg har en harddisk som jeg ville installere linux på. Der var en 20 gb
 fat32 partition. Og jeg prøvedede et dos-program "presizer".
  Men computeren gik ned efter følgende:
 "
 moving 9730 sectors from 95 to 9825 100% complete.
 moving 39853760 sectors from 19561 to 19555 0% complete.
 "
 Jeg kørte programmet igen og den gjorde det samme.

 Så nu har jeg en harddisk der er blevet godt "formatteret", hvad gør jeg.

 -Lean
 Fuglsang

Få din egen gratis emailadresse! Danmarks hurtigste emailserver
http://www.MailMe.dk  er sponsoreret af http://www.DanBBS.dk

--- End Message ---