Hvorfor ikke bruge sendmail ?

sslug@sslug wrote:

> [...]

Er det frygten for sikkerhedshuller der får så mange (?)
til at køre noget andet end sendmail ? Det kan jo ikke
være fordi andre MTA'er er lettere at sætte op, ellers
ville man nok ikke se så mange mails af samme slags som
ovenstående ?

Erling Jacobsen
--
The philosopher's treatment of a question is like the treatment of an
illness.