Re: [TEKNIK] Spørgsmål om fetchmail daemon

Ole Kofoed Hansen wrote:

> Hvis man benytter både "interface" og "monitor", vil man have en fetchmail,
> som ikke selv får linien op, og som ikke holder linien oppe, når man ikke
> laver andet, men som alligevel henter post hver gang man er på.

Ja ok, det lyder fint, men hvordan skal dette gøres?
Jeg indsætter vel denne linie i rc.local eller et i script som kaldes af
rc.local ikke?
Linien med fetchmail er jeg lidt i tvivl om:
fetchmail -M -i
eller hvad? Hvem henter fetchmail så mail til?

> Fetchmail er egentlig et ganske smart program, ikk'?
Ja ganske!

Anders M