Re: [MISC] mount: /dev/hda has wrong major or minor number

On Tue, 18 Apr 2000, torben fjerdingstad wrote:

> CDrom'en er den eneste ide enhed jeg har. Det er en
> atapi ting.
> Den virkede før jeg opgraderede kerne fra 2.2.10 til
> 2.3.99-pre3.

Har du husket at opdatere til modutils-2.3.10 ? Den version indeholder
nogle ændringer, der er vigtige for netop ide (ide-modulerne er flyttet
fra /lib/modules/`uname -r'/block til /lib/modules/`uname -r`/ide).

--
Niels Kristian Bech Jensen -- sslug@sslug -- http://www.image.dk/~nkbj/

----------->>  Stop software piracy --- use free software!  <<-----------