SV: [TEKNIK] Indsættelse af Routed delay

Jeg håber du kan komme op med noget til mig, det kunne være spændende. I øvrigt bruger jeg redhat 6.2.

Har været både Solaris, HP-UX og selvfølgelig NT igennem for at finde noget der kan. NT har en indbygget funktion, men desværre arbejder den kun med forsinkelser på 100-200 ms ... tror i øvrigt ikke det er meningen ;o)