Re: [TEKNIK] Hjælp Til Lydkort

Kurt Jensby <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
Hej alle slugger

Jeg har et lille poblem med min Redhat 6.1
jeg kan ikke få lyd på når jeg kører x vindue
men når jeg bruger sndconfig kan jeg hører den lille meddelse der
bliver afspillet
det er en Sound blaster pro pci64
Hvad gør jeg forkert ?

Såvidt jeg husker er der en forkert fil-reference i KDE. Prøv at se efter
fejlmeddelsen ved nedlukning af KDE, hvis det er den, som der er tale om?
Mvh
Ask Fuglsang