Re: [TEKNIK] procmail 3.13.1 ignorerer mig :-(

Henrik Storner wrote:

> Der skal ikke køre procmail processer, undtagen når selve delivery
> er aktivt.

Og det tror jeg også det er...

For en time siden hentede jeg 21 beskeder som røg i min
/var/spool/postfix/active, og som jeg bare lod stå. Nu er 2 af dem
kommet i min inbox, og der står 19 og venter. Så det virker rent
faktisk. Men der må være noget, enten postfix eller procmail er ked af,
siden det tager så lang tid.

Jeg finder ikke ud af det i dag, off for påske nu. Men jeg skal nok
skrive ned hvilke besværgelser jeg gjorde, når jeg har fået det til at
virke ;)
--
sslug@sslug