SV: [TEKNIK] TAPE backup

>Vi skal ha' en Linux server, men vi har ingen erfaring med tape backup på
>denne platform.
>
>Er der andre tape drev, som I kan anbefale ?
>
>Mvh.
>Torsten Kammeyer

Hvis i køber en HP DAT 24i er der software med til Linux,
(Tapeware 6.2 - www.tapeware.com) jeg ved ikke om det virker
da SMP kerner, som min server har, ikke er understøttet
.  Endnu.... :-(

Der er både en consol version, samt en X version,
Det ser rimeligt godt ud, alle de funktioner som du kender
fra andre prg. er der.

Lige nu bruger jeg det program der følger med RedHat 6.2 / KDE
der virker fint, dog lidt langsomt (10 MB/min) ?

/Thomas Petersen