Re: [TEKNIK] Procmail og RedHat

In <sslug@sslug> Claus Ekstrøm <sslug@sslug> writes:

>1) Hvordan sætter jeg procmail til at starte op med option m eller a?

Du skal have kigget på din MTA's konfiguration - det vil sige
sendmail.cf, hvis du bruger sendmail. Det er jo den, der starter
procmail for at aflevere posten lokalt, så det er der du skal pille.

--
Henrik Storner     | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<sslug@sslug> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."