Re: [TEKNIK] Sløv CyberCity Forbindelse

Hej!

Det blev det ikke vildt bedre af, når jeg downloader fra et hurtigt sted,
f.eks. sunet.se el. sunsite.auc.dk, så lagger den en del, altså dne
downloader i et minutstid og så holder den pause i 5-10 sek.

Men i /var/log/messages står der:

pr 20 12:14:23 bohr pppd[1095]: BSD-Compress (15/12) compression enabled

Kan det have nogen indflydelse?

Mvh.
Bo

PS. Det kører fint i WINBlows!