Dial on demand

Er der en eller anden, der kan hjælpe mig til, hvordan jeg får RedHat 6.1
til at 'dial on demand'.

Min idé er, at alle i hjemmet (4 PC's kører, sorry Win95/98) op imod Proxy
server: Squid, som virker, men jeg vil gerne have at Linuxen automatisk
kalder op (og lukker ned efter xx min), hvis Squid sender et request, i.e.
hvis en af PC'erene forsøger at kalde internettet.

P.t. skal jeg etablere forbindelsen manuelt.

Kan en eller anden give mig et godt råd / program henvisning ?

På forhånd tak.

best regards/med venlig hilsen
Kurt Holst