Re: [TEKNIK] Sløv CyberCity Forbindelse

On Thu, 20 Apr 2000, Bo Simonsen wrote:

> Hej!
>
> Det blev det ikke vildt bedre af, når jeg downloader fra et hurtigt sted,
> f.eks. sunet.se el. sunsite.auc.dk, så lagger den en del, altså dne
> downloader i et minutstid og så holder den pause i 5-10 sek.
>
> Men i /var/log/messages står der:
>
> pr 20 12:14:23 bohr pppd[1095]: BSD-Compress (15/12) compression enabled
>
> Kan det have nogen indflydelse?

Ja, i naesten alle tilfaelde, kan de forskellige crompressionstyper
ikke bruges. Cybercity har desvaerre en udgave af BSD-compress,
som _naesten_ virker... Det vil sige, at Cybercity gaar med til
at bruge BSD-compression, men det giver bare en masse problemer.

Jeg er desvaerre langt fra min Linuxbox lige nu, saa jeg kan ikke
se efter, men jeg mener, du skal have en linie i stil med
nobsdcompress
i din /etc/ppp/options eller hvad din ppp-option-fil nu hedder.

Med venlig hilsen

Ole