Re: SV: [TEKNIK] Icq og ipchains

MONZ wrote:
> Havde i første omgang overset at det er et problem for andre, der har
> skrevet om det på freshmeat. Ingen af forslagene har dog virket for mig.
> Hvis jeg som foreslået indsætter 'S=' i beg. af de linier (15 og 17) der
> driller, får jeg stadig 'missing separator'.
> Kører jeg derimod først make uden 'S=', får jeg genereret makefile.arch,
> og kan derefter køre make igennem efter indsættelse af 'S=', men
> modprobe brokker sig over unresolved symbols i ip_masq_irc.o .
> Har ozze prøvet med 'S=' i linie 15 og 'S+=' i linie 17, no change.

> [...]

Kigget lidt videre på det med unresolved symbols.

En gang insmod ip_masq_icq.o fortæller hvilke symboler der er
unresolved. Når jeg så sammenligner disse med ksyms ip_masq_icq.o er der
forskel på symbolversionerne, f.eks.

Fra insmod: ip_masq_icq.o: unresolved symbol ip_masq_new_R66be0a25
Fra ksyms : c014dae0  ip_masq_new_R2c11dc71

Hvordan det hænger sammen aner jeg ikke. SVJKS hænger alle #includes i
ip_masq_icq.c sammen med min kerneversion, Makefile osv...

Nogen med en god ide? -eller holder i alle påskeferie :-
--
Mogens Valentin  WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/  mailto:sslug@sslug
Web, Programming, Network, Security - Installguides and docs for Linux..