Irriterende RPM-opførsel.

Men egentlig meget logisk.

Jeg prøver at opgradere fra RH6.1 til 6.2. vha kommandoen:

rpm --freshen -vh *.rpm.

Problemet er at jeg har nogle af de nye GNOME-ting installeret. Og de er
nyere end det der ligger i RH6.2:

sslug@sslug /cdrom/RedHat/RPMS]# rpm --freshen -vh *.rpm
package librep-0.11-1 (which is newer then librep-0.10-2) is already
installed
package librep-devel-0.11-1 (which is newer then librep-devel-0.10-2) is
already installed
package rep-gtk-0.9-1 (which is newer then rep-gtk-0.8-1) is already
installed
package rep-gtk-libglade-0.9-1 (which is newer then
rep-gtk-libglade-0.8-1) is already installed
package sawmill-0.25.1-1 (which is newer then sawmill-0.24-3) is already
installed
package sawmill-gnome-0.25.1-1 (which is newer then
sawmill-gnome-0.24-3) is already installed
package sawmill-themer-0.25.1-1 (which is newer then
sawmill-themer-0.24-3) is already installed
sslug@sslug /cdrom/RedHat/RPMS]#

Kan jeg komme uden om det, uden at afinstallere min hjemmebyggede GNOME?

Eller skal jeg "nedgradere" GNOME, og derefter opgradere med mine egne
pakker?

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug - http://www.sslug.dk/