Problemer med lyden

Hejsa

Efter jeg skiftede mit bundkort ud er der opstået nogle problemer med
min lyd. Hvis jeg f.eks. spiller musik og samtidig bruger netscape.
Skratter lyden når jeg scroller i netscape. Det undrer mig meget da der
overhovedet ikke var problemer med mit gamle bundkort (i den
sammenhæng). Min opsætning er som følger:

Hardware
Asus p3v4x bundkort
soundblaster awe64 ISA lydkort
riva128 grafikkort