SHIT

HVad sker der!!!
Jeg sad en dag fredeligt, og spillede snake på min linux maskine, da min
føder pludselig slukkede for strømen til computeren. nåh tænkte jeg, det
sker der nok ikke noget ved. MEN da jeg så startede op igen, stod der fejl
ved næsten alle operationer, og den kunne ikke starte x-serveren. jeg kunne
kun operere i konsolen.
HVORDAN DET???

Jeg har lagt Linux ind igen, og det virker. men hvordan kan det lade sig
gøre at linux "går i stykker" bare fordi man kommer til at slukke?

jeg håber i vil svare

Mvh Øistein