Re: [TEKNIK] redhat på en Dell PowerEdge 1300 ?

Peter Seidler wrote:

> [...]

Man kan få den med Redhat 6.1 installeret på - men det nok bedst og gøre
det selv alt efter hvad den skal bruges til jo - ellers installere de
nok bare alt muligt på den, dog uden at aktivere det :-)

Venlig Hilsen
Filip Stadler

--
Homesite: http://www.stadler.dk 	Hjemmeside