Løst!! Re: [TEKNIK] apache med mod_perl ??

Og jeg skal straks undskylde.....

Jeg arbejder med en Virtuel Host på port 8080. Det var det der snød
mig. Jeg fik ikke initieret mod_perl rigtigt. Det kørte fint på
hovedserveren.

/kristian
(der stadig gerne vil vide lidt om hvad perl.conf kan bruges til)

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug - http://www.sslug.dk/