Re: [TEKNIK] Løst!! Re: [TEKNIK] apache med mod_perl ??

sslug@sslug wrote:

 > Og jeg skal straks undskylde.....
 >
 > Jeg arbejder med en Virtuel Host p? port 8080. Det var det der sn?d
 > mig. Jeg fik ikke initieret mod_perl rigtigt. Det k?rte fint p?
 > hovedserveren.
 >
 > /kristian
 > (der stadig gerne vil vide lidt om hvad perl.conf kan bruges til)

den bruges bl.a. i stedet for din http.conf fil, for at holde styr p?
tingende i guess, jeg paster lige min perl.cong s? kan ddu jo se for
dig selv :)

PerlModule             Apache::DBI
PerlRequire             conf/startup.pl
PerlFreshRestart        On
PerlRestartHandler     Apache::Restart
PerlTransHandler       Apache::StripSession

<Location /perl>
  SetHandler           perl-script
  PerlHandler          Apache::Registry
  PerlSendHeader       On