Re: [TEKNIK] ImageMagick convert png->eps ?

On Sat, 22 Apr 2000, Peter Toft wrote:

> Jeg kom til at se på billeder jeg konverterer via
> ImageMagick png->eps
>
> convert -colors 256 SSLUG.png SSLUG.eps
>
> Resultatet er _IKKE_ pænt i gv....

Skriv det ud og check. IME kan man ikke altid regne med gv. Hvis det
alligevel er beregnet til print, så skriv det ud og kig på det der.

Kedeligt, men det er altså ME.

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!