Har ikke modulet eth0

Efter at have installeret et netkort (D-Link DFE-530TX) forsøger jeg nu
at få det til at virke, så jeg kan skabe kontakt med min bærbare.
Imidlertid bruger jeg en selvkompileret kerne, da jeg gerne vil have
nogle ekstra ting ind, som ikke var i SuSE 6.2´s standard-kerner.
For at få systemet til at forstå at kortet er til stede, har jeg lavet
de indstillinger i YaST, som skal til, og kortet er da også aktiveret
som eth0. Så langt virker det. Imidlertid får jeg ved boot og shutdown
meddelelsen: "modprobe: Can´t locate module eth0".

Er der en måde, at få modulet ind på, uden at skulle rekompilere endnu
en gang?

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
David List