ip-up.local og tcpcliet

Hep

Jeg har et problem med et ip-up.local script (RedHat,
/etc/ppp/ip-up.local). Dette script skal hente mail (fetchmail) og sende
mail (maildirsmtp); fetchmail delen af scriptet virker. For at sende
mail benyttes:
/usr/local/bin/maildirsmtp ~alias/pppdir alias-ppp- MAILSERVER_IP(kendt)
$4

hvor $4 er den dynamiske adresse jeg tildeles af min ISP (og denne
ER korrekt; testet ved at echo $4 i scriptet og sammenligne med
ifconfig). Ovenstående går galt når jeg laver en forbindelse til min
ISP, og fejlen er:
maildirserial: fatal: unable to run tcpclient: file does not exist

Well, hvis jeg efter at forbindelsen til min ISP er etableret kører
ip-up.local scriptet er alt vel og mine mails bliver sendt.

Er der nogen der benytter maildirserial og som kan fortælle mig hvad der
går galt med tcpclient når jeg ringer op? Jeg vil meget gerne have dette
til at køre helt automatisk.

Mvh. Jens Kaalby Thomsen