Kppp+redhat 6.1 internet problemer

Hej sslug'er

Jeg sidder her og prøver at få min Internet forbindelse til at virke
under RedHat 6.1. Jeg har et Zyxel omni.net ISDN eksternt modem, selvom
jeg ikke tror at det er her problemet ligger.

Det er lykkedes mig at tilslutte til både Mobilix og World Online
gennem kppp (efter at have læst et eller andet sted på sslug at man
skulle huske at skrive 'noauth'), og umiddelbart ser *det* ud til at
virke (den påstår at den logger på nettet og minimerer sig selv). Men
jeg kan ikke komme videre herfra. Det eneste jeg kan pinge er localhost
og de to IP-adr. der står i kppp-statistics når jeg trykker på
'details' i kppp (Local addr. og remote addr). Jeg kan ikke pinge
DNS-serverne.

Så umidelbart vil jeg tro at det er et eller andet med min
netopsætning, men er der nogen der har en ide til hvad???

Med venlig hilsen

Preben Bohn

=====
Ever noticed how fast Windows runs? Neither have I...