Re: [TEKNIK] Windows 2000 bootload og Linux

Hej Alle
Erfaringer fra en novice tæller selvfølgelig ikke meget, men winXX og
corellinux på hver sin disk, gør det bare af sig selv. Nok ikke på
grund af windows, men nok mere på trods af.
Det er vel LILO der er det bærende her Ikk?
God påske til alle
Peter

On 4/22/00, 1:54:09 AM, Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug>
wrote regarding Re: [TEKNIK] Windows 2000 bootload og Linux:

> For det første burde boot loaderen vel være dokumenteret i materiale
fra
> MS. Søg eventuelt på deres hjemmeside.

> Alternativt vil jeg tro at den fungerer på linie med NT 3.5-4.0 - og
så er
> der en Howto om det, der kan findes de sædvanlige steder.

> Endeligt: Hvorfor dog? Lilo er meget nemmere at bruge og - som vi har
> været inde på før i den her gruppe - det er nemmere at styre/mere
sikkert.

sslug@sslug
> When a single line of script in Linux can do things that'd keep you
> pointing-and-clicking forever in Windows, you have great motivation to
learn
> that line of script.
>                                         - Chris Worth on The Microsoft
Matrix