"SoundMax" - lydkort

Hej,

Jeg har anskaffet mig en notebook - en Chicony MP-995.

Jeg fik rimeligt hurtigt X op og køre, men det driller en del med lyden.
I windows 98 ser jeg lydkortet som

 SoundMax Intergrated Digital Audio,

og hvis jeg køre soundcfg finder den et Inteldevice der ikke er
understøttet.

Kan nogen hjælpe mig på rette spor. (Køre RH6.2)

Med Venlig Hilsen
 ("\''/").__..-''"`-. .         Hans-Henrik @ndresen
 `9_ 9  )   `-. (    ).`-._.`)  Project Manager
 (_Y_.)' ._   ) `._`.  " -.-'   Pine Tree Systems
  _..`-'_..-_/ /-'_.'           Damhaven 5d
(l)-'' ((i).' ((!.'             7100 Vejle
                                email: sslug@sslug