Re: [TEKNIK] bannerpage HP-Laserjet, helst ikke

"Alex K." wrote:

>         Jeg har en HP-laserjet 4050 N koblet ind i et netværk og sat op som
> Postscript printer via SuSE og med apsfilter.
>         Ved hver udprintning får jeg afslutningsvis en side med
> User: xxx
> Host: xxx
> Class: xxxx
> Job: xxx
>
>         Denne side ønsker jeg ikke, da jeg har mange små udskrifter og det derfor
> er et stort papirspild. Jeg har spurgt HP, som siger at denne Bannerpage er
> indstillet i printerdriveren, men jeg kan ikke finde ud af hvor. Kan nogen
> hjælpe mig?

Kan du telnette til printeren?

Så kan man som regel slå det fra dér ved at skrive:

banner: 0

Ellers kan du prøve at printe med "lpr -h". Jeg ved ikke lige, om
man kan sætte dette permanent i SuSE's printersoftware...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08