Re: [TEKNIK] "SoundMax" - lydkort

On Tue, 25 Apr 2000, Hans-Henrik Andresen wrote:

> Hej,
>
> Jeg har anskaffet mig en notebook - en Chicony MP-995.
>
> Jeg fik rimeligt hurtigt X op og køre, men det driller en del med lyden.
> I windows 98 ser jeg lydkortet som
>
>  SoundMax Intergrated Digital Audio,

Et grimt hurtigt hack er at finde vendor og device id (idet jeg antager
det er et pci device). Så kan man greppe efter dette i kerne sourcen, for
at finde en driver der måske virker med det.

Måske en løsning. Hvis du ikke aner hvad jeg fabler om, så bare ignorer
min post.
Mads

If a man says something in a forest and there are no women around to
hear him, is he still wrong?

                                        - Anonymous