Re: SV: [TEKNIK] "SoundMax" - lydkort

On Tue, 25 Apr 2000, Hans-Henrik Andresen wrote:

> Tja, en god iden - men hvordan er det lige jeg søger efter en streng i et
> helt directory-hiraki
>
> fra /proc/pci har jeg fundet
>
> Vendorid=8086
> Deviceid=7195

Egentlig burde det vaere nok at kigge i /usr/src/linux/drivers/sound, men
hvis vendor strengene ikke staar i proc/pci er der en god chance for at
din kerne ikke understoetter dette kort.

Jeg ved ikke lige hvor man normalt kigger efter lydkort drivere, men man
kunne jo starte med at kigge i den nyeste kerne?

Mads

Linux supports the notion of a command line or a shell for the same reason
that only children read books with only pictures in them. Language, be it
English or something else, is the only tool flexible enough to accomplish a
sufficiently broad range of tasks.
                                     - Bill Garrett