Xircom modem

Jeg har en Dell Inspiron 7500 med Xircom modem/netkort. Netkort-delen
af mit Xircom-kort fik jeg hurtig til at virke, men det er endnu ikke
lykkedes mig at få modem'et til at fungere. Jeg har fundet ud af at
modem'et sidder på COM5, hvilket ville svare til ttyS4 som ikke er
oprettet i /dev.

Hvad er fremgangmåden for at oprette devicen 'ttyS4'? Hvilke
informationer (IRQ,....) har jeg brug for?

Med venlig hilsen

    Jesper

                   Jesper Larsen
		   Assistant Research Professor,