Squid hjælp!

Hej

Jeg har en Linux box som ringer op til internettet og de andere pc`ere på
lokalnettet bruger squid som proxyserver, når jeg ringer op bliver min
resolv.conf ændret sådan at min udbyders dns står i filen og når jeg kobler
af står den interne dns server der. Men se en webside et eller andet sted
siger squid:

Fejl

Den angivende URL kunne ikke hentes

opstod følgende fejl:

kunne ikke finde ip nummeret for navnet

dns serveren retunerede:

no dns records

Hjælp hvad kan der være galt jeg kan godt pinge adressen, og uden squid kan
jeg godt hente den?

Mvh

Kenneth Nielsen