Re: [TEKNIK] Promise UDMA66

  Jesper> Jeg tester med hdparm og får > 15 på ældre UDMA33-diske i en
  Jesper> anden maskine. Denne er en Maxtor Diamondmax 40+, den
  Jesper> hurtigste IDE-disk på markedet og jeg er slet ikke i tvivl
  Jesper> om at den bør kunne passere de 20 (har set rapporter om 22
  Jesper> og opad på lidt ældre 7200 rpm diske).

Hmm... jeg vil *meget* gerne lige se de parametre du give din disk
fordi min disk burde kunne præstere en smule mere, selvom at jeg ikke
død og pine har brug for det :-)

  Jesper> Jeg kan flytte 8.5 MB/s fra en gammel seagate disk der
  Jesper> sidder på en UDMA33 controller, over samba, 100mbit switched
  Jesper> net over til min windowsmaskine...

Imponerende.... jeg ligger pt. med ca. 4-5 MB/s over ftp via 100Mbit
switched net...

Thomas
--
KOM Network student helper

"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson