Re: [TEKNIK] Promise UDMA66

On Tue, 25 Apr 2000 20:45:21 +0200 (CEST), Jesper Monsted <sslug@sslug>
wrote:
>Jeg kan flytte 8.5 MB/s fra en gammel seagate disk der sidder på en UDMA33
>controller, over samba, 100mbit switched net over til min
>windowsmaskine...

# /sbin/hdparm -tT /dev/hda

/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  1.58 seconds = 81.01 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  3.75 seconds = 17.07 MB/sec

Ikke UDMA-controller på Abit BP6 med en 18 gb 7200 rpm IBM disk.

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr