Re: [TEKNIK] Promise UDMA66

> Hmm... jeg vil *meget* gerne lige se de parametre du give din disk
> fordi min disk burde kunne præstere en smule mere, selvom at jeg ikke
> død og pine har brug for det :-)

Abit BH6, Celeron 400, 384 MB RAM, UDMA33 onboard,

sslug@sslug /root]# dmesg | grep hda
hda: IBM-DJNA-352030, 19470MB w/1955kB Cache, CHS=2637/240/63, UDMA
sslug@sslug /root]# hdparm -t /dev/hda

/dev/hda:
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  4.32 seconds =14.81 MB/sec

sslug@sslug /root]# ncftp fridge
ncftp /home/jm > get -z testfil.dat /dev/null
/dev/null:                                         100.00 MB    8.61 MB/s
sslug@sslug /root]#

Denne disk er en 5400 rpm IBM af nyere data. Jeg har ikke mine ældre
Maxtor-diske siddende i en fungerende maskine lige nu, men de giver
nogenlunde samme resultater (5.7 og 10.2 GB 5400 rpm tingester).

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - sslug@sslug