Re: [TEKNIK] PDF

Skal lige høre om det blot er mig der har problemer. Når jeg konverterer
fra dvi->pdf eller ps->pdf i latex så ser det resulterende pdf-dokument
altid utrolig grumset ud -- det er næsten ikke værd at læse. Det samme
resultat opnår jeg ved at udskrive pdf dokumentet, så det er
tilsyneladende ikke blot et pdf-viewer problem .... har andre
tilsvarende eller gode oplevelser med konvertering til pdf i latex??

Jesper